موبایل
آدرس مطب

لینک های سریع

لینک سریعی برای این قسمت به ثبت نرسیده است

عکس ها

ترمیم و زیبایی


 
دندانپزشکان در این روش بر روی سطح دندان ها ترکیبی که از مواد که همانند مینا بوده بر روی دندان های فرد قرار داده و بعد از  آن  فرم مورد نظر را به آن اعمال نموده و بعد از اینکه استحکام خود را حفظ نمود   مورد پولیش قرار می گیرد.
پل دندان: در برخی از موارد دندان های مصنوعی  به فک اتصال داده  می شوند و در موارد دیگر نیز  به صورت یک  پل  با یکدیگر اتصال برقرار می کنند.توسط این روش  دندان مصنوعی به دندان های طبیعی مجاور  با استفاده از یک قلاب  متصل داده می شود ولی این روش روشی قدیمی بوده زیرا وجود این قلاب ها در دهان  قابل مشاهده می باشد  برای همین خیلی مورد پسند قرار نمی گیرد.
پل های دندان دارای جلوه ای زیبا بوده و کاملا بی دردسر  که از این دو موارد می توان از ویژگی های بارز این روش نام برد. راحت بودن از استفاده این پل ها  به قدری است که فرد گاهی فراموش می کند از اینکه دندانی مصنوعی در دهان دارد.و در برخی از موارد نیز از اتصال جهت  ترمیم دندان ها استفاده می شود.
پل های چسبان : در مواردی که ستون و پایه های کنار دندان سالم بوده  عاری از هیچگونه پر شدگی  باشد،پل چسبان را می توان مورد استفاده قرار داد تا زیبایی و ظاهر دندان های شما بیشتر باشد.تفاوت عمده  این روش با روش اتصال در این است که  به مقدار خیلی کمی از مینای  دندان تراش داده  می شود.به طوری که این روش در حفظ سلامت دندان های مجاور نیز تأثیر گذار است و آسیبی به آنها وارد نخواهد کرد.و در مرحله بعد پل های چسبان را  به محل های از دندان که تراشیده شده می چسبانند.